Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

Aseyda Cosmetic Center S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Aseyda Cosmtic Center S.R.L. poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.

Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa.

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

·         Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

·         Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe site-ul nostru catre Departamentul Suport Clienti.

 

Anulare comanda

Ati inregistrat comanda si doriti sa o anulati?

In cazul in care in care nu a fost preluata de catre un consultant de vanzari, aveti posibilitatea sa o anulati dumneavoastra. Comenzile anulate raman vizibile in istoric. Daca doriti sa modificati partial produsele din comanda sau sa adaugati, modificati date de facturare sau de livrare, trebuie doar sa trimiteti un mesaj din comanda catre noi. Modificarile vor fi operate in timpul programului de lucru.

In cazul in care a fost preluata de catre un Consultant de Vanzari, puteti trimite solicitarea anularii comenzii prin: mesaj la comanda, mesaj email catre Departamentul Vanzari, prin SMS sau telefonic.

Comanda anulata a fost achitata online?

In momentul anularii unei comenzi achitate cu card online, se trimite automat email de anulare plata catre procesatorul platii, iar banii se vor vedea in cont in aproximativ 3 zile.

Comanda anulata a fost achitata prin Ordin de Plata?

Inseamna ca banii sunt in contul Aseyda Cosmetic Center. Ii puteti solicita si se va efectua retur in contul dumneavoastra (tot prin transfer bancar) sau ii puteti folosi la o viitoare comanda

Produs adăugat la lista de dorințe
Product added to compare.

Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosiri cookie-urilor. Afla mai multe detalii aici.